Δεν υπάρχει ασφαλώς κανείς άνθρωπος που να θέλει να αρρωστήσει. Είναι όμως σχεδόν αναπόφευκτο κάτι τέτοιο να συμβεί κάποια στιγμή στη ζωή μας.
Πώς όμως μπορείς να αντιμετωπίσεις τον πόνο, την ανημπόρια και την κατάθλιψη που ακολουθεί μιαν ασθένεια, ιδιαίτερα αν αυτή είναι σοβαρή ή ανίατη;
Πώς αντιμετωπίζουμε μια σοβαρή ασθένεια;
Μαγικές συμβουλές δεν υπάρχουν. Άλλοι άνθρωποι καταφεύγουν σε εναλλακτικές θεραπείες με αμφίβολα μέχρι και επικίνδυνα αποτελέσματα. Άλλοι πάλι επισκέπτονται ψυχολόγους, προσπαθώντας τουλάχιστον να απαλύνουν τον ψυχικό τους πόνο.
Υπάρχει όμως και μια μερίδα ανθρώπων που τα βάζει με το Θεό. "Γιατί σε μένα;", Του φωνάζει είτε με απελπισία είτε με οργή.
Είναι σωστή μια τέτοια αντιμετώπιση; Και βέβαια όχι! Δεν είναι ο Θεός που σου έστειλε την ασθένεια. Είναι οι επιλογές ζωής που έχεις κάνει, είναι γενετικά προβλήματα, ή μπορεί και τίποτα από αυτά. Είναι αυτό που λέμε, απλά έτυχε.
Η ασθένεια μέσα στην Αγία Γραφή
Αναφέρονται βέβαια στη βιβλική ιστορία περιπτώσεις όπου πράγματι ο Θεός έστειλε ασθένειες με σκοπό τον παραδειγματισμό και τη μετάνοια.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο Ιώβ. Αποδίδει τις πάμπολλες ασθένειές του στο Θεό, όμως ταυτόχρονα πιστεύει ακράδαντα ότι ο ίδιος ο Θεός θα τον λυτρώσει από αυτές.
Σε άλλα σημεία της Αγίας Γραφής, η ασθένεια παρουσιάζεται ως απότοκο της αμαρτίας. Και δεν είναι παράλογο αυτό. Η αμαρτία, ιδιαίτερα αυτή που συνδέεται με τη σάρκα, έχει πράγματι συνέπειες ενίοτε καταστροφικές για την υγεία μας.
Επιστήμη και Χριστός: Ο Ιατρός των ψυχών και των σωμάτων
Αλλά ο Υιός και Λόγος του Θεού, ο Ιησούς Χριστός που ενσαρκώθηκε, ετάφη και ανέστη, έγινε ο ιατρός των ψυχών και των σωμάτων μας.
Χωρίς να παραβλέπεται η επιστήμη και οι γιατροί, που καθημερινά σώζουν ζωές, η αληθινή σωτηρία και η απόλυτη λύτρωση έρχεται μόνο από Εκείνον!
Η επιστήμη θα σου δώσει ίσως λίγο χρόνο παραπάνω, ίσως και να ανακουφίσει κάπως τον σωματικό πόνο σου. Όμως, το αναπόφευκτο επίγειο τέλος όλων μας είναι ο θάνατος.
Αν πιστεύεις πως αυτό είναι το οριστικό τέλος, είναι ασφαλώς δικαίωμά σου. Αν όμως δεν είναι, τότε μόνο Εκείνος θα σε οδηγήσει σε τόπο χλοερό, σε τόπο αναψύξεως, "ένθα ουκ έστι πόνοε, ου λύπη ου στεναγμός, αλλά ζωή ατελεύτητος"

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου