Αλήθεια, γιατί φοβούνται έναν Χριστό φτωχό, γεννημένο σε σταύλο ,διωγμένο-κατατρεγμένο από την αρχή της ζωής του ,απορριπτέο απο τους πολλούς " πλάνο τον λέγανε, δαιμόνιο έχεις τον λέγανε " ,και τέλος σταυρωμένο ;
Γιατί φοβούνται να μιλήσουν για τη ζωή του , για το τι γιορτάζουμε;
Γιατί δεν δια-μορφώνουν την κοινή γνώμη με το τι είπαν οι θεοφώτιστοι πατέρες , ενώ μορφώνουν τον κόσμο με ό,τι άλλο ανόητο , κούφιο και ψεύτικα φανταχτερό;
Υπάρχουν μονάχα

















